Saturday 9 July 2011

why aku & dia bloggin?

Hello people..~!


first of all,sorry yer if belog nie byk menggunakan bahasa rojak mamak..hihi..isi dalam belog nie adalah ikhlas dari hati, ikut bahasa sendiri dan dari pandangan peribadi (^___^) jgn mara yer~


So why aku & dia berbelog? (adoi,rosak bahasa..hihi )


1- a bride-to-be diary
InsyaAllah, we getting married end of this year. So, belog ini adalah sebagai diary kitorg lar utk jot down any kind of ideas or matter for our wedding preparations. Mungkin kt sini lah saya akan post any DIY (Do-it-Yourself) project. (haha..mcm lah kreatif sgt ko) Just nk share something dgn bride-to-be di luar sana (^__^)
2- Aku & Dia life's journey
a lot of bitter and sweet memories about Aku & Dia, families and friends. So, belog nie just tempat untuk kami kongsikan 1001 cerita sebagai teladan dan rujukan kamu pada masa hadapan.InsyaAllah~

3- Tips Sharing
adelah lah nanti 'nenek esah' nie nk turunkan petua2 atau resepi2 yang berguna kpd cucu semua yer..hihi..InsyaAllah skit sebanyak dpt membantu kamu kelak..


4- Business$$$
wah..sape tanak untung lor..InsyaAllah utk tambahkan rezeki nanti lah aisyah pikir2 kn nk wat bisnes ape..hahaha..mayb sort of renting barang2 utk bride-to-be ker...hmm..ape lg? jual popia?haha..Doakan kami murah rezeki yer..Amin~
5- Expanded network of friends
Yer, sy nk berkawan dgn kamu semua..sape nk kwn dgn sy angkat tgn..! hihi..

Hopefully this blog will benefit us all in this life and hereafter.InsyaAllah (^__^)

p/s: kpd readers or blogger if nk bertanya ape2 boleh email aisyah di wan_nuraisyah@yahoo.com atau impian.aku.dan.dia@gmail.com..dan jgn lupe jd follower 'Impian Aku dan Dia' belog yer. tQ~


daaa...



4 comments:

  1. hehe..such a wonderful things 2 do dengan blog kite kan..hehe ^_^

    ReplyDelete
  2. yes dear mie (^_^) a'ah..nnti dh jd ex bride to be berblog lg lah kite yer.. keep in touch always..hihi

    ReplyDelete
  3. hii salam kenal b2b. folo and link ur blog =)

    jom exchange link yea =)

    nora
    http://norapurplebridez.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. hii nora,

    sy dh follow awk..sorry lar sy nie aktif sgt berblog~ =) tp jgn lupe follow sy yer,mana tahu nnti ada post br yg sy buat =)

    ReplyDelete